11 August 2008

WATER MIST

Oleh kerana rumah cendawan kami panas dan bahang, saya dengan RELA HATI melaburkan duit gaji saya sebanyak RM 430 untuk beli menatang ni..Belum masuk lagi aksesori dia macam getah paip ngan digital timer lagi..Nak dekat RM 500 jugak habis..Nama dia HUMIDIFIER tp org kampung panggil WATERMIST..Function dia nak melembabkan rumah cendawan..Da 3 minggu saya pakai memang lembab tp tak menyeluruh..mungkin kitaorg letak tempat tak tinggi kot..Maybe lepas ni saya akan ubah kat tempat lebih tinggi..So kalau ada cadangan or pertanyaan pasal water mist ni jangan segan silu contact saya ok..
baru nak test power

Mula2 letak kat situ jer,pasni mungkin nak
nak letak kat area atas plak

1 comment:

CSL AGRO FARM said...

Assalammualaikum ... aku nak tanya skit la water mist nie kalau bangsal 30x60 boleh lembab ke semua tempat?